Fredag d. 18/6-2010 afholdte foreningen ekstraordinær generalforsamling i foreningens lokaler på Mågevej 13, Holstebro. Der blev på mødet givet en orientering om foreningens arbejde siden sidste generalforsamling i januar, der var ligeledes mulighed for at de fremmødte kunne stille spørgsmål og denne mulighed blev flittigt benyttet. Et andet vigtigt punkt på dagsordenen var vedtagelse af et par ændringer til foreningens vedtægter, disse ændringer vil snarest være at finde i vedtægterne. Sidst men ikke mindst blev der valgt en ny første og anden suppleant. Bestyrelsen vil gerne takke alle de fremmødte for deres store opbakning, det var dejligt at så mange mødte frem.
Stort fremmøde
Relaterede indlæg
Ordinær Generalforsamling 2018Ordinær Generalforsamling 2018
Holstebro Nødhjælp indkalder til Ordinær Generalforsamling tirsdag d. 6. marts 2018 kl. 17:00 på Mågevaj 13, 7500 Holstebro Dagsorden: Valg af dirigent. Bestyrelsens beretning/billedfremvisning. Fremlæggelse af det reviderede regnskab. Valg af
Ordinær Generalforsamling 2019Ordinær Generalforsamling 2019
Generalforsamling 2019 Tirsdag den 26-03-2019 kl. 17.00 Mågevej 13, 7500 Holstebro Dagsorden: 1. Valg af dirigent.2. Bestyrelsens beretning/billedfremvisning.3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab.4. Valg af medlemmer til bestyrelsen:
Ordinær generalforsamling 2015Ordinær generalforsamling 2015
Holstebro Nødhjælp indkalder til ordinær generalforsamling tirsdag d. 24. februar 2015 kl. 19:30 på Mågevaj 13, 7500 Holstebro Dagsorden: Valg af dirigent Bestyrelsens beretning Fremlæggelse af det reviderede regnskab. Valg af
Generalforsamling 2013Generalforsamling 2013
Foreningen afholder den ordinære generalforsamling d. 19/2-2013 kl. 19:30, i foreningens lokaler Mågevej 13 7500 Holstebro.